Street Style: Rolls-Royce betovert op Paris Fashion Week

  • Rolls-Royce sluit zich aan bij Paris Fashion Week om creativiteit en persoonlijke expressie te vieren
  • Spectre en Cullinan vervoeren gasten naar modeshows en afterparty’s
  • Reflecteert de band van het merk met mode via kleur, vakmanschap en samenwerking

“Parijs heeft me altijd gefascineerd, sinds ik er als kind woonde. De grote, symmetrische boulevards, ontroerende monumenten en moeiteloze elegantie zijn tijdloos betoverend. Paris Fashion Week is een viering van visie, creativiteit en individualiteit – waarden die we bij Rolls-Royce diep delen. We zijn altijd trots wanneer onze auto’s zo natuurlijk opgaan in het ritme en de stijl van de stad tijdens dit bijzondere moment op de culturele kalender.”
Phil Fabre de la Grange, General Manager Bespoke, Rolls-Royce Motor Cars

Paris Fashion Week brengt enkele van de meest invloedrijke en expressieve persoonlijkheden uit de wereldwijde cultuur samen. Tijdens het Menswear Spring/Summer 2026-evenement is Rolls-Royce Motor Cars op subtiele maar krachtige wijze aanwezig in de Franse hoofdstad, waar het merk zijn rechtmatige plaats inneemt binnen de voorhoede van stijl.

Een zorgvuldig samengestelde collectie Cullinan- en Spectre-modellen is gedurende de week zichtbaar op belangrijke locaties, waar ze prominente gasten vervoeren naar de hoofdshows en exclusieve afterparty’s. Zo weerspiegelt Rolls-Royce de creativiteit, het vakmanschap en het zelfvertrouwen die mode’s meest invloedrijke platform kenmerken.

Mode is al lange tijd een bron van inspiratie voor Rolls-Royce Motor Cars. Van kleurenschema’s geïnspireerd door toonaangevende ontwerpers – zoals te zien was bij ‘Cullinan – Inspired by Fashion’ – tot spraakmakende samenwerkingen met ’s werelds meest prestigieuze maisons, zoals Phantom Oribe. Evenzo worden de verfijnde technieken uit de haute couture – van borduurwerk tot complexe materiaallagen – vaak toegepast bij het tot leven brengen van Bespoke-opdrachten, of deze nu mode-geïnspireerd zijn – zoals bij Phantom Syntopia – of simpelweg gekozen omdat ze het krachtigste middel vormen om het verhaal van een klant te vertellen.

Delen